4-B SINIFI ÖĞRENCİLERİMİZDEN İYİ UYGULAMALAR ÖRNEĞİ

4-B SINIFI ÖĞRENCİLERİMİZ KIRILAN OYUNCAKLARINI ATMIYOR TAMİR EDİP TEKRAR KULLANIYOR


Bu uygulamayla öğrencinin yıpranmış oyuncaklarını yenileyerek geri dönüşüm bilincini gelyaşayarak öğrenme ve el becerisi geliştirmesi amaçlanmaktadır.

Uygulamanın devamlılığı halinde öğrencide özgüven kendi başına veya birlikte hareket edebilme, çözüm odaklı olma, tasarruf tedbirlerinde istekli olma, güçlü yönlerini fark edebilme, tasarım ve el becerilerinde istekli olma amaçlanan geniş kapsamlı hedeflerdir. En önemli amaç ise öğrencinin bir ürün ortaya koyabilme hevesini canlı tutmak ve  devamlılığını sağlamaktır.iştirerek,  arkadaşlariyla birlikte tamir ederek işbirliği ve dayanışma bilinci oluşturmak, kullandığı aletlerle yaparak 

14-04-202514-04-202514-04-202514-04-202514-04-202514-04-202514-04-202514-04-202514-04-202514-04-202514-04-202514-04-202514-04-202514-04-202514-04-202514-04-202514-04-202514-04-202514-04-202514-04-2025



Yazdır

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin



  Beğen | 0  kişi beğendi